دلیلش را پیدا کردم

خرید بک لینک

آیا می دانید چرا سرعت اینترنت هیچ وقت در ایران مناسب نمی شود و همه کاربران از کندی و گرانی اینترنت ناراضی هستند؟

دلیل بسیار ساده و پیش پا افتاده ای دارد:

چون هر کسی بخواهد با مرکز سرویس دهنده و پشتیبانی اینترنت خود تماس بگیرد و از وضعیت موجود اندکی انتقاد کند و احیاناً خدای نکرده فحش یا دشنام یا ناسزا یا ... به مخابرات بگوید سریعاً خط تلفن او رهگیری می شود و تحت پیگرد پلیس فتا قرار می گیرد.

ستاد مردمی توسعه اینترنت...

ما را در سایت ستاد مردمی توسعه اینترنت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 20:36

صفحه بندی